Schimb si Retur
Cazul 1 - Schimb de Marime
In cazul in care ati comandat un produs si nu vi se potriveste masura, puteti efectua un schimb de marime, in limita stocului disponibil (exceptie lenjeria intima). In acest caz, veti suporta integral taxele de curierat (dus-intors). Intentia de schimbare a marimii o veti face in scris pe adresa de email gotica@gotica.ro cat mai repede posibil si produsul primit trebuie sa ajunga inapoi la noi in maxim 14 zile de la data la care ati primit comanda. Notificarea trebuie sa ne parvina inainte de a trimite coletul retur.
Produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (sa aiba etichetele originale, sa nu fie purtate sau deteriorate).
La primire coletul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate, in caz contrar acesta va fi refuzat.
Puteti opta pentru oricare FIRMA DE CURIERAT RAPID, in vederea returnarii produsului. ATENTIE! NU PRIMIM COLETE RETUR PRIN SERVICIUL DE COLETARIE AL POSTEI ROMANE! In momentul in care primim coletul retur de la dvs., va trimitem urmatorul colet cu masura potrivita.
Cazul II - Schimb de Produs
In cazul in care, din varii motive, produsul comandat nu corespunde asteptarilor dvs., puteti schimba acest produs in termen de maxim 14 zile calendaristice, cu un alt produs. In cazul lenjeriei intime, se accepta retur doar produsele sigilate.
Produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (sa aiba etichetele originale, sa nu fie purtate sau deteriorate).
La primire coletul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate, in caz contrar acesta va fi refuzat.
Puteti trimite coletul retur cu orice FIRMA DE CURIERAT RAPID. ATENTIE! NU PRIMIM COLETE RETUR PRIN SERVICIUL DE COLETARIE AL POSTEI ROMANE! In aceeasi zi in care soseste coletul de la dvs, pleaca spre dvs, coletul cu produsul ales in schimb (in limita stocului disponiibil). Daca ati optat pentru un produs care nu este in stoc, coletul va pleca in momentul in care acesta devine disponibil. In cazul schimbului de produs, taxele de transport sunt suportate integral de client.
CAZUL III - Retur de produs pentru rambursarea banilor
In cazul in care va decideti sa inapoiati anumite produse, care poate nu corespund dorintelor dumneavoastra, puteti sa o faceti conform legii, in termen de maxim 14 zile de la data receptionarii produselor. In cazul lenjeriei intime, se accepta retur doar produsele sigilate.
Produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (sa aiba etichetele originale, sa nu fie purtate sau deteriorate).
La primire coletul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate, in caz contrar acesta va fi refuzat.
Coletele care depasesc termenul limita prevazut in lege pentru returnarea produselor, vor fi refuzate.
Ne puteti trimite coletul retur cu orice FIRMA DE CURIERAT RAPID doriti. Taxele de transport in cazul unui retur de produs vor fi suportate integral de client. ATENTIE! NU PRIMIM COLETE RETUR PRIN SERVICIUL DE COLETARIE AL POSTEI ROMANE!!!
Orice reclamatie in ceea ce priveste comanda dvs. trebuie facuta in scris pe adresa de email gotica@gotica.ro!
Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face in cel mult 14 zile calendaristice DOAR prin transfer bancar in contul IBAN furnizat de catre dumneavoastra la returnarea produsului.
CAZUL IV - Retur de produs pentru garantie
Daca un produs s-a defectat, a fost primit defect sau sufera modificari care pot fi imputabile garantiei, acest produs se va transmite catre noi in vederea readucerii la conformitate sau schimbarii lui cu un alt produs de acelasi fel. In cazul in care in stoc nu mai exista disponibil un alt produs de acelasi fel, se va oferi o alternativa de produs asemanator.
Mentionam ca in aceasta situatie, coletele trebuie transmise DOAR prin curierii agreati de catre noi, respectiv Fan Curier si Bookurier. Plata va fi efectuata la destinatie.
LIMITARE DE RESPONSABILITATE
Nu suntem responsabili pentru posibilele diferente de culoare intre cea afisata pe monitorul dvs si cea a produsului.
Intre masuri pot aparea diferente datorita particularitatilor fiecarui articol. In general insa am ales produse care fie sunt ajustabile, fie sunt din materiale elastice si marimile corespund in cea mai mare parte a cazurilor.
Clientul va avea in vedere faptul ca marimile prezentate pe site sunt orientative si produsele comercializate sunt niste produse care prin natura lor nefiind plane (dimensiunile sunt masurate pe produsul plan, in cazul celor cu elastic fara elastic intins si pot exista deviatii minore intre produse) exista posibilitatea ca marimea sa nu corespunda exact.
Suportul telefonic acordat pentru stabilirea marimilor ofera informatii bazate pe experienta de lucru cu produsele insa nu ne asumam raspunderea in cazul in care informatiile oferite nu corespund deoarece depind de conformatia corpului fiecaruia.
ATENTIE! IMPORTANT! NU se pot returna Bijuteriile corporale si Cosmeticele desigilate!!!
PROCEDURA
1. notificare in scris pe email gotica@gotica.ro cu privire la intentia de a returna produsul. Avem nevoie sa ne comunicati daca doriti sa schimbati cu o alta marime, alt produs sau returnarea contravalorii produsului.
2. apelati la serviciul de curierat preferat pentru livrarea coletului. NU ACCEPTAM COLETE TRANSMISE PRIN POSTA.
3. se returneaza la adresa: Gotica.ro - Coltei nr 44, parter . Tel: 0728 224401, in maxim 14 zile.
PRODUSE CARE NU POT FI RETURNATE
Conform ordonantei nr 130/2000 ne rezervam dreptul sa nu acceptam returul pentru produsele care s-au produs la comanda dupa specificatiile clientului fiind personalizate pentru acesta. Acestea cuprind dar nu se limiteaza la tricouri personalizate cu poza sau textul clientului.
RENUNTAREA LA COMANDA DUPA PLATA ONLINE
In cazul in care din varii motive clientul decide sa renunte la comanda dupa ce aceasta a fost achitata online, insa INAINTE de a fi livrata catre el, o poate face in cel mai scurt timp, telefonic sau pe email gotica@gotica.ro in maxim 24 de ore dupa plasarea comenzii, in vederea deblocarii banilor din contul sau. In cazul in care clientul renunta la comanda dupa ce a fost livrata se aplica procedura prezentata anterior.